Omwise

הנדסת אלקטרוניקה וצב״ד

Omwise היא חברת הנדסת אלקטרוניקה וותיקה, שמלווה רעיונות טכנולוגיים משלב הסקיצה – ועד שהם פועלים בשטח.
From Sketch to Match הוא הרבה יותר מסלוגן – זו הבטחה לתהליך שלם, מקצועי, מדויק – שמתחיל ברעיון ומסתיים במוצר אלקטרוני מתפקד.

omwise-logo

האתגר

OMwise היא חברה ותיקה בהנדסת אלקטרוניקה, שפועלת לאורך השנים בפרויקטים ביטחוניים גדולים ומורכבים. עם רצונה להתרחב לשוק האזרחי, התגלה פער מהותי בין המיצוב והזהות הוויזואלית הקיימת – ששידרה טכנולוגיה קשוחה ומיקוד ביטחוני – לבין הצורך לתקשר גם אנושיות, גמישות ורלוונטיות עבור קהלים אזרחיים מגוונים. המותג הישן נתפס בעיני רבים כרלוונטי לתעשיות בטחוניות בלבד, מקצועי, אך לא מזמין ולא מנוסה די הצורך כדי להתמודד עם צרכים אזרחיים. הוא לא ביטא את כלל הערכים והיכולות שהחברה מביאה איתה.

איך פתרנו

השקנו תהליך מיתוג מקיף ששילב חשיבה אסטרטגית עם יצירה קריאייטיבית חכמה. המטרה הייתה לגבש מסר ברור ואחיד, שמשלב את היציבות הביטחונית של OMwise עם חדשנות טכנולוגית ותקשורת אנושית. בנינו שפה שתדע לדבר בשני הכובעים: מצד אחד לשדר ניסיון עמוק ומקצועיות מהעולם הביטחוני, ומצד שני להיפתח לקהלים חדשים עם גישה ברורה, נגישה ובטוחה בעצמה, המבטאת את כלל היכולות שהחברה מביאה איתה גם לשוק האזרחי.

תהליך אסטרטגי

מהנדסים מותג שמבין אנשים, לא רק מערכות.

הגדרנו מחדש את ארכיטקטורת המותג ושלד הארגון של OMwise. תחילה ערכנו מיפוי של תחומי הפעילות והקהל: הפרדנו את הפעילות למחלקות ייעודיות. כל מחלקה קיבלה שפה מותאמת וערכי ליבה משלה, הכל תחת מטריית המותג ההוליסטית.

התוצאה הייתה מבנה ברור - שכלל הגדרת מחלקות לפי תחומי התמחות והגדרת תפקידים - שנועד לתת מענה מדויק לכל קהל ולחזק את חזון החברה הכולל. הגדרת מחלקות ויחידות פעולה בהתאם לתחומי התמחות. סגמנטציה של קהלים והבנת הצרכים השונים של לקוחות הביטחון מול לקוחות אזרחיים. ניסוח חזון וערכי ליבה משותפים, המשקפים אמינות, חדשנות ושירות לאנושות.

ניימינג

בחרנו בשם המותג OMwise מתוך משמעות ומחויבות לתחום ההנדסה של החברה. 'OM' הוא יחידת התנגדות במעגל חשמלי (Ohm), שמייצגת את שורשיה בעולם האלקטרוניקה והתשתית הטכנולוגית שבה התמחתה החברה. סיומת wise נבחרה כי היא משדרת חוכמה, ניסיון מקצועיות ודרך שהחברה עשתה ועושה בעולם הטכנולוגי. השילוב יוצר תחושה של מומחיות טכנולוגית עם קריצה אנושית - שם קליט וזכיר שמעביר את תחום הפעילות בבירור.

קופי וקריאייטיב

מהרעיון ועד מוצר גמור.

במסגרת הקריאייטיב יצרנו סלוגן ייחודי: From Sketch to Match. סלוגן זה מדגיש את היכולת של OMwise ללוות תהליך מתחילת הרעיון ועד ההגעה לאב-טיפוס ומוצר גמור. המילה "sketch" מסמלת את שרטוט הרעיון הראשוני והצורך בחדשנות, ואילו "match" (התאמה מדויקת) מדגישה את השלב הסופי שבו התכנון מגיע להתגשמות בפועל. המשפט משקף את המחויבות להגשמת חזון הלקוח בהיררכיה הברורה של תהליך העבודה, תוך שימת דגש על דיוק טכנולוגי ושיתוף פעולה מתמשך. בשפה הקריאטיבית בחרנו במשפטים תמציתיים ומשמעותיים המשלבים אווירת חדשנות עם נגיעות מקצועיות, כדי לשדר מסר חד וברור.

לוגו ושפה גרפית

ויז׳ואלס שמספרים סיפור טכנולוגי

עיצבנו שפה חזותית שמדברת טכנולוגיה - אבל נושמת בהירות. עיצבנו לוגו טיפוגרפי הבנוי מאותיות נקיות וברורות, כשהשילוב בין ה-M ל-O יוצר סמל מופשט המזכיר גל חשמלי - רמז ישיר לתחום הפעילות של החברה.

הוויזואליות נשענת על גריד קפדני, חללים מדודים וקומפוזיציה יציבה, שמעבירה תחושת סדר, מקצועיות ודיוק הנדסי. השפה כולה שואפת לשדר מינימליזם טכנולוגי עם נגיעה אנושית - חכמה, אך נגישה.

הזהות הצבעונית

הפלטה הצבעונית נבנתה מתוך הצורך לאזן בין עולמות שנראים מנוגדים - אך בפועל מתקיימים זה לצד זה: דיוק טכנולוגי מול רגישות אנושית, ביטחון ומקצועיות מול פתיחות, חום וחדשנות.
בחרנו פלטה מדויקת שמדברת בשפה תעשייתית נקייה, אך לא קרה; כזו שמקרינה סמכות - מבלי לאבד נגישות.
הגוונים שימשו אותנו ליצירת היררכיה ברורה באתר, במצגות, ובחומרים השיווקיים - ומייצרים זהות צבעונית שמכילה גם את המהנדס, גם את היזם, וגם את האדם שמאחורי המסך.

Dark Indigo

#0C2D48

ביטחון. יציבות. טכנולוגיה.
הצבע שמחזיק את המותג ומעגן את המסר.

Amber

#F4A300

חום. תעוזה. אנושיות.
הנגיעה שמחברת בין דיוק לרגש.

Cool Gray

CED4DA#

דיוק. סדר. עומק.
הרקע שמאפשר לכל דבר לבלוט במקומו.

White

FFFFFF#

פשטות. ניקיון. בהירות.
מרחב לנשימה ומיקוד במסר.

חומרים שיווקיים

החזון הגרפי קיבל חיים דרך סדרת חומרים שיווקיים מגובשת, שנבנו מתוך אותה שפה אחידה - ברורה, מדויקת, ומעבירה את ערכי המותג בכל פורמט.

עיצבנו ברושור תדמיתי שמזקק את המסר לכדי חוויית דפדוף עשירה ונקייה, ביתן תערוכה שמייצר נוכחות שקטה ובטוחה בחלל רווי גירויים, ואתר אינטרנט שמציג את יכולות החברה בשכבות תוכן מודולריות, עם חוויית גלילה זורמת. בכל אחד מהם ניכרת הבחירה בעיצוב פונקציונלי אך אלגנטי - כזה שמבליט את התוכן, מדגיש את החדשנות, ומאפשר לאנשים להבין, להתחבר, ולרצות לדעת עוד.

אהבתם את מה שראיתם?​

אם יש לכם מיזם, מוצר או רעיון שאתם רוצים לדייק, למקד או לקחת שלב קדימה - אתם מוזמנים לקבוע איתנו שיחת ייעוץ בזום של חצי שעה, ללא עלות. נבחן את הכיוון, נחדד מטרות ואולי נתחיל דרך משותפת.

שיחת ייעוץ של חצי שעה ללא עלות!

שיחה אישית. מקצועית. ללא מחויבות.